Facebook Image Map

13 Haziran 2014 Cuma

Yediden Yetmişe Blogger Buluşması




Mayıs ayının başında Yediden Yetmişe blogger buluşması yapılmıştı Sevgili Sevil ve Hilal arkadaşlarımızın Düzenlediği bu güzel buluşmaya bizde çok sevdiğim arkadaşlarım
Reyhan ve Şahika ile katıldık.

 İyikide katılmışım,katılmışız sevdiğim blogger arkdaşlarımla oturup sohbet etme fırsatım oldu,Yeni Blogger arkdaşlarla tanıştık.
Aslında birçoğunu tanıyoruz yüzyüze ilk kez tanıştığım insanlar oldu
Blog yazmanın bence en güzel yanı yeni arkdaşlıklar,çok tatlı insanlarla tanışma fırsatım oldu blogum sayesinde çok güzel dostlukların temelini attık.Hep böyle devam etmesi dileğiyle.
Blogcanlar iyiki varlar:)


Çok mu Tatlıyız ne:)

Buluşmanın çok güzel yanları vardı ama sonrasında çok üzücü bir haber aldık; Mobil perdenin sahibi  Demet Hanım buluşmadan kısa bir süre sonra vefat etti.Beni derinden etkiledi bu durum.Allahtan rahmet diliyorum kendisine
Bu güzel buluşmada  yemekler yendi,sohbetler edildi ve  hediye çekilişleri yapıldı
Sponsor firmalardan bazıları Asia Chai Art,KomiliNestleMuratbey Peynirleri ,Aryıldız,Yuva Maya ,Arbella Makarna,İnce Topuklar,Mehtap Tencereleri,Mobil Perde,Amavivo
Benim heyecanla beklediğim Aryıldız hediyeleri olsada:) banada çok güzel çayların Asia Chai Art markasının  birçok çayın bulunduğu çok şık bir çay kutusu çıktı

Bir daha ki buluşmayı ben iple çekiyorum
Bu güzel etkinlik için Sevgili  Sevil ve Hilale ve sponsor firmalara çok teşekkür ediyorum
Yeni etkinliklerde buluşmak üzere diyorum birde unutmadan Anadolu Yakasında etkinlik istiyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...