Facebook Image Map

9 Nisan 2013 Salı

Sevdemin Gün masası


Canım arkadaşım dostum dertortağım Sevdeciğimin gün masası. Çok tembel olduğumu sizlerle sadece misafir olduğum masaları paylaştığımın farkındayım mahcubum:( Çalışınca haftasonlarıda gezince 1 günü evde geçirebilmek için dua eder buluyorsunuz kendinizi ama ne mümkün:(:)  Üstüne birde birtürlü gelemeyen bahar, bahar yorgunluğu hiçbirşey yapmama isteği sürekli uyku hali birşey yaptırmıyor. Ama bu gezme işini özellikle bu masaları fotoğraflama işini hiç küçümsemeyin neler çekiyorum bilseniz:) Kısaca paylaşmak isterim ev sahibleri masalarının blog da paylaşılmasından fazlaca memnun:) herşey masaya gelince çekilsin fotoğraflar istiyorlar. Herşey masaya geldiğin de birkaç kişi aynı anda fotoğraf çekmeye başlıyor. Sosyal paylaşım sitelerinde paylaşmak saklamak için ama ben blogcuyum fotoğraflar güzel olmalı dimi. Biraz müsade diye rica minnet buna rağmen; fotoğraflarda bolca kol gövde bacak çıkıyor:) Bunu da bir şekilde atlatmaya çalışıyoruz . Bu sefer acıktım,yinemi fotoğraf, hadi oturalım sesleri yükseliyor. Saatlerce bekliyorlar 5 dakika bekleyemiyorlar:) Kısaca fotoğraf çekmek değil eziyet çekmek .Her seferinde böyle maceralar yaşayıp bu yayınları hazırlıyorum:)  Bazen bakın fotoğraf çekicem,çekmeliyim lütfen söylenmeyin sızlanmayın diye uyarılar yapıyorum:)
Hiç kolay olmuyor hiç:)
Biraz sitemden sonra bu güzel masanın detaylarına gelelim; Mercimek köftesi ve sufle benim özel isteğimdi  biricik arkadaşım ben istiyorum diye yapmış. Masadaki herşey çok lezzetliydi.Hem göze hem mideye hitap eden harika bir masa sizlerinde gördüğü gibi. Buyrun masanın detaylarına geçelim


Herkesin dikkatini ilk olarak çatal bıçaklar çekmiştir:)Çatal bıçak cebi diyorum ben.Masa örtüsüne ve bu cebe bayıldık şipşirin:)

Örgü poğaçalar



Tuzlu aşk temalı kurabiyeler:)

Tavuklu-rulo Börek
                                                     
                                                            Mercimek Köftesi


Pirinç Salatası

Tavuklu Hardal soslu Patates Salatası

Çikolatalı Çilekler

Dondurmalı-Çikolatalı Suffle 

Canım arkadaşımın ellerine sağlık,elleri dert görmesin.
Birkaç tarif paylaşıcam masanda yakında blogda:)
Tüm takipçilerime,ziyaretçilerime kocaman sevgiler:)

78 yorum:

  1. afiyetler olsun..acaba bende bigün günlere katılan biri olabilecekmiyim!çalışan bi bayan olarak:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın.
      Bizlerde çalışıyoruz:)
      Haftasonu yapıyoruz o yüzden günlerimizi
      Olur bence:)

      Sil
  2. KIZIM BU ÇİLEKLERE BAYILDI BİZEDE YAPMAK DÜŞER ELİNE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Şimdiden afiyet olsun:)
      Teşekkürler
      Sevgiler

      Sil
  3. Canım Sevde hanımın ellerine sağlık,menü harikaymış,sizlere afiyet olsun sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. yok yok ben biliyorum bu sofralardan ilhamlanıyorsun sen patlatacaksın sonunda lezzetleri canım:)
    arkadaşının emeklerine sağlık çilekleri kaptım başka bişey istememm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizcim canımsın:)
      Çok çok teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  5. Ben İstanbula taşınınca,sen ,ben Sevde gün yapalım tamam mı:)

    Herşey harika gözüküyor canım,şifa olsun inşAllah:)

    :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam:)
      Zeliham sen İstanbula taşın günler yaparız gezmelere gideriz neler neler yaparız
      Teşekkürler
      Sevgiler:)

      Sil
  6. Ne kadar güzel bir masa bende istiyorummmm... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Of of nasıl güzel bir masa..Çokta keyifli..Sevdenin ellerine sağlık canımm,sizlerede afiyet olsun..bol keyifler..öpüyorummm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler Nurşen Ablam:)
      Bende öpüyorum
      Sevgiler:)

      Sil
  8. o sofrayı kuran insann muthıs bır ınsan :):) olmalı... afıyet olsun sevgıler::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok becerikli, lügat'ın da yapamam kelimesi olmayan marifetli bir hanımefendi:)
      Çok teşekkürler
      Sevgiler

      Sil
  9. Sevdenin ellerine sağlık, yiyenlere de afiyet olsun, ne diyelim ama sende güzel çekmişsin canıım..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. çok güzel bir masa:)bir de fotoğraf çekerken ''hadi çaydanlık elimde kaldı,çabuk çek''diyenler yok mu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları hiç sormayın:)sanki bardakların doldurulup gelmesi yasak:)
      Teşekkürler,sevgiler:)

      Sil
  11. Şu anda bu masada olmayı çok isterdim.Hepinize afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  12. MaaşaAllah arkadaşınızın ellerine sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. sevde hanımın ellerine sağlık canım.hepsi harika.sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten misafirlikte sofranın fotoğrafını çekmek oldukça zor :) Çünkü herkes binbir çeşitin olduğu masaya haklı olarak hemencik oturmak istiyorlar :)
    Bende çoğu zaman bu sebepten çekemiyorum hiç..
    Sofra ise harika, süper, mükemmel! daha ne desem bilemedim :)
    Afiyet, şifa olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlarda haklı ama bizde haklıyız:)
      Çok çok teşekkürler Didemcim
      Sevgiler:)

      Sil
  15. Harika bir masa sevde hanımın ellerine sağlık yiyenlere afiyet şeker olsun

    YanıtlaSil
  16. sofra post'larını görünce daha bir takılıp kalıyorum valla :)
    Ne güzell ne özenli bir sofra olmuş..Ellerine ağlık arkadaşının.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum softa postlarını:) bolca yayınlıyorum
      Çok çok teşekkürler
      Sevgiler:)

      Sil
  17. harika süperrr bir masa. aiyet şifa olsun. böyle soralar arkadaşlarla dostlarla her daim olsun

    YanıtlaSil
  18. insanın çalışkan arkadaşı olması süper,bende de böyle sofra pek bulunmaz ,nasıl insanlar başarıyor böyle sofralar kurmak a-z kadar aslında öğrenmek isterdim,dakika,dakika,neyi,ne zaman yapıyorlar.Afiyet olsun ve yapanın ellerine sağılık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek kolay olmuyor böyle sofralar hazırlamak ve tek başına oldukça zor akşamdan başlamak lazım:)
      Çok teşekkürler, sevgiler:)

      Sil
  19. Nası da harika bir görüntüye sahip masanız,ellerinize sağık enfess olmuş hele sufle ile çilekere bittim.En kısa zamanda deniycem inş.

    Sizi de blogumda görmekten mutluluk duyarım;
    http://sema-semanngunlugu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler
      Memnuniyetle ziyaret,takip ederim
      Sevgilerimle:)

      Sil
  20. herşey harika görünüyor ama mercimekli köfte de harika çook severim :) afiyet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede mercimekli köfte harikaydı:)
      Çok teşekkürler
      Sevgiler:)

      Sil
  21. sevdecimin ve senin ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  22. Harika bir sofra..çilekler müthiş, hem görüntü hemde hafif..Afiyet olsun..

    YanıtlaSil
  23. Nefis bir masa hazirlayanlarin ellerine saglik, afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  24. Nefis lezzetlerle donanmış bir masa,afiyet olsun sevde hanımın ellerine sağlık.Selamlar,sevgiler.

    YanıtlaSil
  25. Maşallah yok yok sofrada. Mercimek köftesinden aldim bir tane:)

    YanıtlaSil
  26. hazırlayanın ellerine sağlık.yiyenlerede afiyet olmuş..nefis herşey nefisss...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler hepsi ve kendim adıma:)
      Sevgiler:)

      Sil
  27. hayyy maşallah, yok yok :)

    YanıtlaSil
  28. Canım;Sevdenin ellerine kollarına sağlık masa tam anlamıyla şahane..
    Sanada afiyet şeker olsun öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler Dilek
      Kocaman sevgiler,bende öpüyorum

      Sil
  29. Masa nefis olmuş arkadaşının ellerine sağlık sizlere de afiyetler olsun canım.

    YanıtlaSil
  30. İyi geceler,tatlı rüyaların olsun canım :*

    YanıtlaSil
  31. Canım,masanız nefis lezzetlerle donanmış sefanız olsun,Sevde hanımın eline sağlık,seninde güzel yüreğine.Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  32. Birbirinden nefis lezzetler için, Sevde hanımın ellerine sağlık.
    Sizlere de afiyet şeker olsun:)Dostluğunuz daim olsun:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim
      Amin inşaAllah
      Sevgiler:)

      Sil
  33. çileklere bayıldım :))

    YanıtlaSil
  34. Hayatta en zevk aldığım şey yemektir.Günleri de bu yüzden çok severim.Masada yenilesi şeyler var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim zevk almaz yemek yemekten Büşracımm:)
      Teşekkürler güzel yorumun için
      Sevgiler:)

      Sil
  35. Masadakiler çok çekici,ama benimde dikkatimi o çatalbıçaklık çekti,ben 3 lüsünü keçeden yapmıştım,çok şık duruyor.Arkadaşınızın eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şık dimi
      Maşaallah ne kadar beceriklsiniz:)
      Sizinde ellerinize sağlık
      Sevgiler:)

      Sil
  36. afıyet olsun hep yapıcanmı bırazda hazır ye yapanların elıne sağlık

    YanıtlaSil
  37. Canım, ben senin yaptığın yorumu silmişim sanırım yanlışlıkla :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Sorun değil Didemcim yine uğrar yine yazarım:)

      Sil
  38. mmmm harika bir masa ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  39. Sevde hanımın ellerine sağlık, gerçekten harika bir masa hazırlamış.

    YanıtlaSil

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...