Facebook Image Map

4 Mart 2013 Pazartesi

Dedeman Salatası


Bu çok lezzetli salatayı arkadaşım gününde yaptı.O da bir arkdaşında yemiş o arkadaşda dedemanda yemiş :) zincire bakarmısnız:) Adını Dedeman salatası koyduk:) Çok sevdik bende kuzenimin misafirlerine yaptım masadaki herkes çok beğendi tarifini istedi.Tarifi istenmeyecek bir salata değil.Çok basit ama inanılmaz lezzetli ve farklı bir salata. Buyrun tarife geçelim

Malzemeler;
2 demet roka
1,5 demet dereotu
Yarım demet maydonoz
2 armut
2 nar
Ceviz,badem(100 er gram)
Narekşisi
Limon
Zeytinyağı


Yukarıda belirttiğim malzemelerle 8 kişilik bir masa için fazlasıyla yetecek salata çıkıyor.

Hazırlanışı;
Roka,dereotu ve maydonozu yıkayıp iyice süzdükten sonra çok ince olmamak şartıyla doğruyoruz.Küp küp doğradığımız armutları ayıkladığımız narı ilave ediyoruz.Ceviz ve badem miktarını kendimiz ayarlayabiliriz.Ben tadımın 100 gram lık paketindeki bademle 100 gram ceviz kullandım.Bademleri kesmeden cevizleride yarıya bölerek ekledim.Narekşisi zeytinyağı çok azda limon ve tuz ilave ederek iyice karıştırıp servis tabağına aldım.
Afiyet olsun.

52 yorum:

  1. yapayım bunu ben ot delisi olarak kesin seveceğim
    tüm zincirdekilerin ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiddetle tavsiye ediyorum bayılacaksınız
      Teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  2. canım salatada armutu ilk defa görüyorum değişik bir tat olduğu kesin denemek lazım :) ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik bir tat Ferhundecim mutlaka dene
      Teşekkür ediyorum
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Armutlu salatayi hic denememistim ama cok lezztli gorunuyor. Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan ilk başta salatada armut oluyormu diyor ancak çok lezzetli oluyor
      Teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  4. salatada meyvenin mucizesi:)
    ellerinize sağlık canım:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru bir tabir olmuş meyvenin mucizesi
      Teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  5. Armutlu salatayı ilk defa görüyorum denemek lazım :) eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık canım...
    salata çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende salatayı çok sevenlerdenim
      Teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  7. :) salataya ismi yakışmış bence havalı havalı işte eline sağlık canım sen de güzel yapmışsın ismin hakkını vermişin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsim düşündük bulamadık en uygun isim bu geldi:)
      Çok teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  8. Tam bir enerji deposu olmuş malzemeler harika, ellerinize sağlık :) sevdim, deneyeceğim ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle enerji deposu:)
      Deneyin daha çok seveceksiniz
      Sevgiler:)

      Sil
  9. nar ne kadar güzel bir tat vermiştir, ellerinize sağlık sağlık dolu bir besin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nar salataya çok yakışıyor
      Çok teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  10. Nefis bir salata olmuş,bende armudun rokayla uyumuna bayılıyorum..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakışıyolar birbirlerine:)
      Çok teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  11. Ben çok tuttum bu Dedemen salatasını:)
    Roka ve armutu biraya getirmeyi düşünmezdim normalde...
    Ellerine sağlık...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yakışıyorlar inanın
      Çok teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  12. Rokalı salataları çok seviyorum ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir salata olmuş..ellerine sağlık..ismide şahane..:) içindeki armut değişik geldi...ama harika görünüyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Armut banada değişik gelmişti ilk başta inanın çok yakışıyor bu salataya
      Çok teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  14. güzel bir lezzet olmuş eline sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Sevdim bu dedeman salatasını :) ..Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Dedemen salatasını çok beğendim,adeta vitamin deposu.Paylaşım için çok teşekkürler arkadaşım.Selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vitamin deposu evet:)
      Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için
      Sevgiler:)

      Sil
  17. Bloguna bayıldım canım:)
    Artık ben de takipçinim, benim bloguma da beklerim!

    http://visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederimmm:)
      Bende takipteyim
      Sevgiler:)

      Sil
  18. Iyiki ogrenmissiniz ismide guzel olmus dedeman salatasi:) icinde meyve olan salatalari severim ozellikle narli lari..elinize saglik..nefis bir salataya benziyor deneyecegim bunuda..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende içinde meyve olan salataları çok severim
      Deneyin mutlaka
      Çok teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  19. Rokayı önceden hiç sevmezdim ama şimdi bayılıyorum ve salatasını çok severim, bu tarifi denerim inş. İştah açıcı olmuş. Arkadaşın eline sağlık, size afiyet olsun cnm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemelisiniz çok seveceksiniz
      Çok teşekkürler
      Sevgiler:)

      Sil
  20. Canım günaydın ellerine sağlık nefis bir salata sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Ben de sizin bloğunuza bayıldım. Renkleri de harika.
    Armutlu salata hiç duymamaıştım. Denemek lazım gerçekten.
    Ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkkür ederim:)
      Armut herkese çok değişik geliyor banada öyle gelmişti,ama denemeye değer:)
      Sevgiler:)

      Sil
  22. Ben de ilk defa duyuyorum armutlu salatayi.denemek laxim.ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  23. izlemeye alinca panelimde görünüdü ve ben cok sevindim :)
    bir kez olsun deneyip karin agrisi cekmeye raziyim zira meyva sekeri yasak bendenize ama olsun denemeye deger
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir salata belki sebze olduğu içinde o meyve şekerini yok etmiş olur:)
      Denemenizi tavsiye ediyorum çok beğeniceksiniz
      Çok teşekkür ederim yorumlarınız için çok mutlu oldum
      Sevgilerimle

      Sil
  24. bu salataya benzer gecen hafta bende yapmıştım.. çok lezzetli.. emeklerinize sağlık....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten lezzetli oluyor
      Çok teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  25. hımmmmm şimdi saati değil yoksa hemencecikk yapmaya girişmiştimm. amaa en kısaa zamanda deneyeceğimm. ellerinize emeğinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  26. Bloglar arasında dolaşıyordum.Genelde hobi blogları oluyordu.tesadüfi eseri bu salatayla karşılaştım :) blogunuzu geriye doğru izlemeye aldım.damak tadına ve göbişlere hitaben yaptığınız bloğunuzu okumaktan büyük keyif aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok mutlu oldum yorumunuzu okuyunca
      Böyle güzel yorumlar okuyunca insan çok mutlu oluyor
      Beğenmenize çok sevindim
      Çok Teşekkürler ,sevgiler:)

      Sil

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...