Facebook Image Map

6 Kasım 2013 Çarşamba

Sodalı Poğaça


Kahvaltı sofralarınızda ve çay saatleriniz için sıcacık servis edildiğinde tadına doyum olmayacak ;
Çok güzel bir poğaça yapmak için hiç vakit kaybetmeyin,sevdiklerinizi bu leziz poğaçalarla mutlu edin derim:)



Malzemeler;
1 şişe soda
1 su bardağı ayçicek yağı
40 gram yaş maya
1 yumurta
1 tatlı kaşığı tozşeker
2 tatlı kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı mahlep
4 su bardağı un 

Üzeri için ;
Susam 

Hazırlanışı;Yumurtanın akını sarısından ayırın.Yumurtanın sarısı dışındaki tüm malzemeyi hamur yoğurma kabına alıp karıştırın .Un ilave ederek yumuşak bir hamur elde edinceye kadar yoğurun.Hamurun üzerini nemli bir bezle örterek 30 dakika dinlendirin.Hamurdan ceviz büyüklüğünde parçalar koparip dinlendirin.
Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine yuvarlakları dizin.Üzerine yumurta sarısı sürüp susam serpin.Önceden ısıtılmış 190 derece fırında pişirin.

Afiyet olsun

44 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım yumuşacık ve lezzetli bir poğaça...
    Afiyetler olsun pumpilimmmm puantieler de poğaçaya ayrı bir görsellik katmış...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ablacım çok teşekkür ederim puf poğaça diyorum ben bunlara
      Sevgiler:)

      Sil
  2. canım ellerine sağlık çok lezzetli gözüküyor... Tarif için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim güzel yorumunuz için
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Ellerine sağlık kübracım çok lezzetli görünüyor.
    Bu arada bloğunun yeni tasarımını çok beğendimm ;)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Bloglarda puhaça ve pasta olayı aldı başını gidiyor. Sizin tarifiniz ve görüntü de mükemmel ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayanların en çok yaptığı şeyler bunlar:)
      Teşekkür ederim İlhan Bey
      Sevgiler:)

      Sil
  5. puf puf poğaça,,hem malzemeler de akılda kalan cinsten..Ellerine sağlık..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her zaman evimizde bulunan malzemelerde
      Teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  6. pamuk gibi yumuşacık oluyor.ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel oluyor çokkk:)
      Teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  7. cook guzelll elıne sağlık

    YanıtlaSil
  8. oy oy çok nefis olmuşlar pufidik pufidik ellerine sağlık sevgilerimle canım

    YanıtlaSil
  9. 352 rakamini görünce güldüm kendi kendime! Neden dersen benimde sayim:)) Belki ziyaret edersen görürsün ama ben sayfani cok begendim,yorumlarindan birinde ulastim sana,görseller harika,tariflerde öyle,eline saglik canim,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim mutlu oldum güzel yorumunuza:)
      Şimdi hemen ziyaret edicem bloğunuzu
      Sevgiler:)

      Sil
  10. ellerine sağlık canımcımm :) poğaçalar nefis görünüyor ver bakalım ordan iki tane çayım yalnız kalmasın :)
    öperim..
    hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizimmm çok teşekkür ederim al canım hepsini al;)
      Sevgiler:)

      Sil
  11. ellerinize saglik harika gorunuyor pogacalariniz sevgiler :)

    YanıtlaSil
  12. Tam da kahvaltılık olmuş bu poğaçalar :)
    Ellerine sağlık canım benim, çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım harika olur kahvaltıda
      Teşekkür ederim bende öpüyorum
      Sevgiler:)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş harika görünüyorlar ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  14. Sevgili Pumpulinin ellerine sağlık poğça nefis şöyle göz attım bloga hepsi benim damak tadım hepsi nefis afiyet şeker olsun... Harikasın canım kocaman sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim:)
      Mutlu oldum güzel yorumunuza
      Sevgiler:)

      Sil
  15. hımmm mis gibi olmuş görüntü nefis.

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık canım nefis görünüyor afiyet şeker olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. Ellerinize sağlık sodalı poğaçayı bende yapıyorum yumuşacık ve nefis oluyor herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  18. Pogcalarrrr her yerde..nefis gozukuyorlar ellerinize saglik..

    YanıtlaSil
  19. bende bu poğacaları yapıyorum çok lezzetli oluyor...

    YanıtlaSil
  20. tarif için teşekkür ederim :) bloğunu takibe aldım banada beklerim sevgilerimle :))

    YanıtlaSil

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...