Facebook Image Map

2 Mayıs 2014 Cuma

Vestel Mix&Go ile Hafif ve Lezzetli Beslenme





Çarşamba Günü Sapphire AVM EKS mutfak Atölyesinde düzenlenen Hafif ve Leziz Beslenme Sırları workshopuna davetliydim.Şefimiz Eyüp Kemal Sevinç  eşliğinde Vestel Pazarlama Müdürü İrem Ünal Karagözoğlu ev sahipliğinde çok keyifli bir etkinliğe imza attık.


Resimlere bakarken sizde farkedeceksiniz
Vestelin yeni ürünü rengarenk Mix&Go neler yapıyor gözlemlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum


Mix&Go tek tuşla sağlıklı ve leziz içecekler hazırlayan bir alet
Siz tüm malzemleri Mix&Go ya koyuyorsunuz tek tuşa bastığınızda içeceğiniz hazır
En dikkat çeken özelliği buz kırma özelliği
2. özelliği ise taşınabilir karıştırma şişeleri bence çok önemli bir özellik
Bir büyük bir küçük boy 2 tane karıştırma şisesi var
Spora,yürüyüşe giderken yanınıza alabilirsiniz ayrıca bir şiseye dökmek için vakit harcamanıza gerek yok
Bulaşık makinesinde yıkanabilir olması,bıçaklarının paslanmaz çelik olması ayıca güzel bir özellik

3 renk seçeneği var Kırmızı,Turuncu ve yeşil
Ben yeşil rengiyle çalıştım favorim Turuncu :)

Vestelin renkli beyazeşyaları:) (renkli beyaz eşya kavramı da oldukça ilginç oldu ama:) ve renkli ev aletleri hep ilgimi çekmiştir.Sizde bir gözatın derim Vestelin rengarenk ürünleri
Mix&Go yazın benim vazgeçilmezim olucak soğuk içecekler hazırlamak için
Meyveli Süt,Ayran,Smoothie,Frappe hazırlamak için tek tuşa basmanız yeterli.Ayrıca salata sosları hazırlanabilir.

Biz şefimiz eşliğinde Mix&Go ile Sabah enerjisi içeceği ve Gün arası atıştırmalığı hazırladık

Gün arası atıştırmalığı tarifini sizlerle paylaşıcam
Hepimizin kilosunu kontrol altında tutmaya özen gösterdiği malum bazı öğünleri geçiştirmeye çalışırız işte tamda bunun için güzel bir tarif





Gün Arası Atıştırmalığı;
1/2 su bardağı yulaf ezmesi
2 adet kuru kayısı
1/4 çay kaşığı tarçın
1 adet yeşil elma
1 yemek kaşığı bal
1 kuru probiyotik yoğurt

Elmaları küp küp doğrayın,Kayısılarıda küp küp doğrayalım.Mix &Go nun içine tüm malzemeyi koyup karıştıralım. 20 saniyede gün arası atıştırmalığımız hazır.
Afiyet olsun:)


Bu güzel etkinlik için ,çok keyifli bir gün geçirdiğimiz ve özenli ev sahipliği için  Vestel ve Vestel Pazarlama Müdürü İrem Ünal Karagözoğluna ,Şefimiz Eyüp Kemal Sevinçe, Eks Çalışanlarına  teşekkür ederiyorum.

3 yorum:

  1. Kübracım, aynı etkinlikte birlikte olmak çok keyifliydi. Yine yapalımm :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bi gün geçirdik. Kısa ve öz :))
    Ben bayıldım bu bebeğe. Az yer kaplaması filn..

    YanıtlaSil
  3. Ben bu etkinliği sanki bir yerden hatırlıyorum ama çıkarmıyor um :) etkinliğe yetişmedim ama sonrası pek keyifli :)

    YanıtlaSil

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...