Facebook Image Map

2 Temmuz 2014 Çarşamba

Fırında Baharatlı Çıtır Patates & 5. Gün Ramazan Menüsü


Bu patates benim için kurtarıcıdır.Çok pratik,hafif ve lezzetli
Et yemekleri yanında,kahvaltıda,çay saatinde her zaman yapabileceğiniz bir tarif
Ramazanda çok yapıyorum ve her tadan çok beğeniyor

 5. gün menümüze bir göz atın isterseniz:)


Domates Çorbası
Fırında Baharatlı Çıtır Patates
Kremalı, Mantarlı Tavuklu Makarna
Alman Pastası


Malzemeler
  • 4 adet patates
  • 1 çay bardağı sıvı yağı
  • 4-5 yemek kaşığı galete unu
  • tuz,
  • Damak tadınıza göre kekik,kırmızıbiber,karabiber,kimyon

Hazırlanışı;
  • Patatesler elma dilim olarak doğranır,yağlı kağıt serilmiş tepside ,zeytinyağı,tuz galeteunu ve isteğe göre baharatlar ilave edilir.(Ben yaparken kekik kimyon,kırmızıbiber ilave ederek yaptım) Harmanlayıp 200 derecede ısıtılmış fırına verilir.Yaklaşık 20-30dakika pişirilir.Galete unu çıtır çıtır olmasını sağlar.


2 yorum:

  1. Enfes bir menü ve enfes bir patates :) Şu merede dayanamıyorum,tok bile olsam iki üç atıştırırım.

    Ellerine emeklerine sağlık Kübracım.

    YanıtlaSil
  2. bizim evde en çok sevilen yemek,patates kızartması ve türevleri her halini pişirmişliğim var :) galeta unuyla da bayılırım çıtır çıtır mis :) eline sağlık tatlım...

    YanıtlaSil

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...