Facebook Image Map

6 Temmuz 2014 Pazar

Bamya Yemeği & 9. Gün Ramazan Menüsü


Çok vitaminli harika bir sebze bence Bamya
Cocukken hiç yemezdim büyüyünce damak tadınızda değişiyor
Sofralarımızdan eksik etmememiz gereken bamya iftar sofralarınıza da misafir olsun dedim
Ben severek yapıyorum sizede tavsiye ediyorum:)

9. Gün için Menü Önerim


İslim Kebabı
Kırmızı Lahana Salatası
Mantarlı Tavuklu Rulo Börek
Cevizli Sarma

Malzemeler;
Yarım kg bamya
2 çorba kaşığı sıvıyağ
1 orta boy soğan
2 orta boy domates
1 yemek kaşığı salça
1/2 çorba kaşığı tuz
1/2 limon



Hazırlanışı;
İnce ince kıyılmış soğan sıvıyağda sotelenir.
Salça ve küp küp doğranmış domates ve 2,5 su bardağı su ilave edilir
Yüksek ateşte pişirilir
Bamyaları yıkayıp sap kısımlarını koni şeklinde keselim
Su kaynayınca yarım limon suyunu ilave edip 1-2 dakika pişirilir bamyalar ilave edilir
Bamyalar yumuşayıncaya kadar pişirilir
Afiyet olsun



4 yorum:

  1. ben çok severim bamya yemeğini canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bamyayi cok eskiden hic sevmezdim simdiyse bayilirim :) ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  3. Mımm bamyamı dedin canım,bayılırım..Çok hafif ve sağlıklı bir menü olmuş,ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. Bamya sevdası bende de sonra oluştu.Umarım şimdi sevmeyen kızım ilerde bizim gibi sever :)
    Ellerine sağlık
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...