25 Temmuz 2013 Perşembe

Didemin Kurabiye Kokulu Mutfağında Bayram Hediyesi Var:)



Çok sevdiğim bloglardan  Didemciğim bloğu çok severek takip ediyorum kendisini,çok da sevdiğim bir blog yazarıydı ta ki tanıyana kadar::)) Tanıdıktan sonra çok daha fazla sevdim
Canım arkadaşım bayram için bu güzel hediyeleri hazırlamış çekiliş le birlikte şanslı bir kişi kazanıcak bu cici kurabiyeleri.Benim hiç şansım yoktur.Böyle çekilişlerde bakalım kısmet:) Hadi sizde deneyin şansınızı
Sizde bloga Tık Tık uğrarsanız detayları görüceksiniz:)
Bol Şans herkese
Sevgiler

15 yorum:

  1. Canım benim çok teşekkür ederim ne güzel yazmışsın..
    İnşallah daha çok buluşmalarımız olucak :)
    Bu arada bol şans canım :)
    Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Katilanlara iyi sanslar olsun..Didem in mutfagina katilmak icin degil ama ziyaret etmek icin ugrayacagim:))

    YanıtlaSil
  3. Bol şanslar canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Kendi gibi şirin kurabiyeler ben de paylaşıcam yarın..Bol şans canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şirinler:)
      Sanada bol şanslar Arzu:)

      Sil
  5. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Canım blogunun yeni halini çok beğendim..Güle güle kullan..Değmesin yağlı boya yine ince zevkini konuşturmuş..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum çok teşekkür ederim:)
      Beğenmene çok sevindim
      Gerçekten zevkini konuşturdu
      Sevgilerimle:)

      Sil

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...