Facebook Image Map

27 Eylül 2012 Perşembe

Kremalı,mantarlı,tavuklu Makarna

En sevdiğimmmm makarna tarifiyle  karşınızdayım .Dışarda makarnamı yenir diyerek arkdaşlarımla çok uğraştığım olmuştur.Ta ki bu makarnayla karşılaşana kadar:) Kremalı mantarlı tavuklu makarna  kendim de evde yapabilirim dedim ve işe koyuldum birçok deneme yaptım.Çok basit ama oldukça lezzetli bir tarif özellikle çalışan bayanlar işten eve gelince hemencecik yapabilirler.


Malzemeler
1 paket makarna
100gr mantar
100gr tavuk göğüs fileto
Yarım paket krema
Zeytinyağı,tuz

Makarnamızı normal makarna pişirir gibi pişiriyoruz.Arzu ederseniz sade makarna yapar gibi yapıp daha sonra sosla karıştırırsınız, ki ben böyle yaptım sade makarna yemek isteyenleride düşünmüş oluruz
Tavaya biraz sıvı yağ koyduktan sonra doğradığımız mantarları ekleyip mantarları soteliyoruz,ardından doğranmış göğüs filetoları ve tuz  ekleyip pişiriyoruz.En son tavuk mantar karışımız pişince yarım paket kremayı ilave ediyoruz.2-3 dakika pişiriyoruz.



Daha sonra sosumuzu  makarnayla karıştırıp servise sunuyoruz..Arzu ederseniz tulum peynir rendeleyebilirsiniz.
Afiyet olsun.

18 yorum:

  1. Cafe crowndaki makarna:) ben denicegim

    "bu arada blogunuz cok guzeeeeeel"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cafe crownda ve italyan restoranlarında:)görebileceğiniz bir makarna,şiddetle tavsiye ediyorum:)
      Çok teşekkür ederim efendim:)güzel yorumunuzla bloğumu daha da bir güzelleştirdiniz,renk kattınız.Sevgiler:)

      Sil
  2. Çok severim böyle yemekleri, harika. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,aynı fikirde olmamız sevindirici:)

      Sil
  3. harika görünüyor paylaşım için teşekkürler bana da beklerim www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  4. Mantarın makarnaya çok yakıştığını düşünüyorum.. Ellerinize sağlık :)
    Bana da beklerim..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Birazzzcık da soya sos koyun bakın neler oluyor:) ben de çok severim bu tarifi.)

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Kübracım merhaba.Ben makarna görüpte yorumsuz geçemem ,bayılırııım,eline sağlık,bende deniycem....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum yorumunuzu görünce Mehtap ablacım:)deneyin bende çok seviyorum bu makarnayı:)

      Sil
  7. Ellerine sağlık sizi önceden takibe almıştım emelde görünce ziyaret edeyim dedim.
    banda beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,bende takipçiniz ve ziyaretçinizim:)

      Sil
  8. Blogunuz cok guzel!!!
    Makarna harika olmus... Bende kremali mantarli yapiyorum ama tuz yerine soya sosu koyuyorum - tadi cok guzel oluyor. Ellerine saglik canim...

    Bloguma beklerim
    cupcakekokulumutfak.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş ellerinize sağlık :) Makarna ve tavuk ikilisine bayılırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)
      Güzel bir ikili gerçekten
      Sevgiler:)

      Sil
  10. kesinlikle benim de en sevdigim makarnadır kendileri.. sen de cok güzel yapmıssın :) ellerine saglık.. hemen takibe alıyorum bana da beklerim..
    sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  11. Ben de çok seviyorum.Sebzelisini da tavsiye ederim içine havuç brokoli oldukça yakışıyor:) Çok az da sarımsak :) Ben de bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...