Facebook Image Map

19 Haziran 2013 Çarşamba

Davet Masası; Gün Masamız



Çok sevgili blog dostlarım,ziyaretçilerim:) bildiğiniz klasik haline gelen gün masası paylaşım zamanı gelmiştir:) Bu ay ki günümüz canım arkadaşım Tuba' da idi. Daha önce'de Yeni Gelin Kahvaltısı ile bloğumu şenlendirmişti. Bu resimde gördüğünüz harika masayı hazırladı bizler için. O kadar mutlu oldum ki bu kadar özenle hazırlanmış bir masaya misafir olmak çok keyifliydi. Bizler Türk milleti olarak misafire çok değer verip önemsiyoruz. Bizler  misafirimiz için salonlar döşeyip:) misafir yokken o oda da oturmayan milletiz:) Misafir bereketiyle gelir, Misafir bir yer bin bırakır diye   halkımızca söylenen sadece misafire ikramın önemini anlatan nice cümlemiz, atasözümüz vardır.  Ben misafirlerim için hazırlık yaparken mutlu oluyorum...
Küçük çabalarla, sadece  emek vererek  sevdiklerimizi,ailemizi ,misafirlerimizi ,mutlu edebiliyorsak ne mutlu  bize dimi:)
Tuba'da aynen böyle yaptı bizleri çok mutlu etti.
Herşey çok ama çok  lezzetliydi.Güne çok geç kaldığım için tek tek fotoğraflama yapamadım:(
Tubacığıma burdan bir kez daha teşekkür ediyorum.Anneciği Emine teyzemde kızıyla gurur duysun:)


Menümüz;
Sodalı-peynirli Börek
Kıymalı Börek
Poğaça
Kremalı Patates
Fellah Köfte
Meksika Fasulyesi Salatası
Zeytinyağlı Dolma
Çiğ Köfte
Nutellalı Kurabiye
Kupta Tramisu


36 yorum:

  1. mımmm nasıl güzel bir masa böyle,özenli,şık ve leziz..Bende bayılıyorum misafirlerime böyle sofralar hazırlamaya,evime bir kişi gelse bile özeniyorum..Herkes baştacı.Arkadaşının elerine sağlık,canım..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Misafirler başımızın tacı gerçekten Nurşen Ablacım
      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Canım harika bir masa ve menü arkadaşının ellerine sağlık,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim her ikimiz adına
      Sevgiler:)

      Sil
  3. hakikaten harika bir sofra canım taze gelinin ellerine sağlık :)
    sevgiler benden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Denizim yaaa çok özlemişim senin yorumlarınıı
      Teşekkür ederiz
      Sevgiler:)

      Sil
  4. Çok güzel ve leziz bir sofra
    Çekilişim var seni ve herkesi bekliyorum
    http://semadanlezzetler.blogspot.com/2013/06/semadan-lezzetlerden-buyuk-cekilis_16.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler
      Ziyaret edicem bloğunuzu çekiliş için
      Sevgiler:)

      Sil
  5. Canım Arkadaşım, kübracım bu güzel bloğunda masama yer verdiğin için ayrıca kalbin kadar güzel duygularla yazı yazdığın için çook teşekkür ederim. her zaman beklerim. ayrıca yorum yazan arkadaşlara da çok teşekkürler. çok nazikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tubam canımm çok teşekkür ederim güzel yorumun için:)
      Ellerine sağlık tekrardan

      Sil
  6. herşey harika görünüyor canımm bayıldım ve ilham aldım hemen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Özlemcim bekliyoruz davet masalarını:)

      Sil
  7. Çok ama çoook hoş bir sofra :)
    Ay ben senle komşu olmak,senle gezip tozmak,nefis mamalardan tatmak istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zelihaaa ahhh zeliha inşaallah olur çok da güzel olur senle komşu olmak:)
      Çok teşekkür ederim:)

      Sil
  8. Lezzeti bol şıklığı tartışılmaz olmuş..
    Arkadaşının ellerine sağlık,muhabbetiniz daim olsun canım..

    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Nasıl özenli bir davet sofrası olmuş,maşallah..İnsanın arkadaş edinesi geliyor valla:))Afiyet olsun size ne diyelim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir masa,sanşlıyım:)
      Teşekkür ederim
      Sevgiler:)

      Sil
  10. Harika bir masa bu ya bayıldım,menü de çok güzelmiş:)
    Arkadaşının ellerine sağlık canım,Rabbim daha çok versin:)

    YanıtlaSil
  11. cok guzel bır sofra olmus yapanların elıne sağlık

    YanıtlaSil
  12. Yapanların ellerine sağlık yiyenlere de afiyet şeker olsun sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  13. ilknur Demirhan Bilmezmiyim cücügüm senin ne kadar misafir perver olduğunu misafirlerinin memnun olmasi icin nasil emek verdigini ......
    Arkadaslarinda senin gibi cok hurmetli ve zarif hanimlar, ellerine emegine saglik şik ve dolu bi masa ile karşılamış sizi ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur ablacım çok teşekkür ederim
      Büyüklerimizden ne gördüysek yapmaya çalışıyoruz:)
      Sevgilerimle:)

      Sil
  14. Mükemmel bir sofra ve çok şık...yeni gelin masası olduğu belli oluyor,muhabbetiniz bol olsun arkadaşım...

    YanıtlaSil
  15. Harika bir sofra . Hazirlayanin ellerine ,bizlare ulastiranin yuregine saglik. Bu arada benim de yeni bir blogum var. Suslumufak.blogspot.com Bende beklerim. Sevgiyle kalin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim:)
      Ziyaret edicem,takipte olucam
      Sevgiler:)

      Sil
  16. Çok güzel ve özenle hazırlanmış bir sofra ve menüyede bayıldım. Hazırlayan arkadaşın ellerine seninde yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şık bir masa gerçekten insanın baktıkça içi açılıyor:)
      Teşekkür ederim hem kendim hem arkadaşım adına
      Sevgiler:)

      Sil
  17. Of of of masaya bakarmisiniz ben sadece seyretsem doyarim bu masada harika ellerinize saglik
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir masa arkadaşım hazırlamıştı bizler için
      Teşekkürler
      Sevgiler:)

      Sil

Blogger veya Gmail hesabı bulunmayan ancak yorum bırakmak isteyen değerli ziyaretçilerim aşağıda bulunan "yorumlama biçimi" kutucuğunu "Anonim" ayarına getirmeleri yeterli olacaktır.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...